El nostre programa, el nostre compromís

ARRELAMENT LOCAL, gent de Sallent que treballa per Sallent

Som persones vinculades a Sallent, des de la militància activa en entitats, associacions i plataformes. Som persones que vivim a Sallent i que ens creiem que és possible treballar per un poble millor. I això no és un eslògan electoral, és la nostra manera de ser, la nostra trajectòria, la nostra gent.
Creiem que Sallent té possibilitats de mantenir-se com a poble i alhora gaudir d’equipaments, iniciatives culturals i polítiques socials valentes i innovadores. Però això només és possible si a l’Ajuntament hi ha gent que coneix Sallent, que la viu en el dia a dia i que treballa amb la complicitat de les persones actives, inquietes i compromeses.

CONSTRUCCIÓ NACIONAL, treballem arreu de les comarques

La CUP és una formació de l’esquerra independentista, formem part d’una xarxa d’experiències que, arreu dels Països Catalans treballen per fer possible, algun dia, l’exercici del dret a l’autodeterminació, i volem que aquell dia, el municipalisme alternatiu, de base, amb consciència social i de defensa del territori, sigui prou fort com per contribuir  a la construcció d’un país socialment més just.

LA UNITAT POPULAR, el nostre repte

En aquest programa hi podreu veure que diferents persones ens han aportat reflexions, apostes seves. No són persones a qui haguem demanat el suport explícit o que formin part de la CUP; ni tan sols els hi hem demanat que ens votin. Només volem aprofitar l’aportació de persones, a qui nosaltres valorem i amb qui pensem que coincidim en plantejaments i en formes de fer. Això és la unitat popular, trencar partidismes i formes caduques de partits tradicionals. Fer que persones diverses i de sensibilitats diferents puguem coincidir en punts del nostre programa. Des de la fermesa i la convicció amb les nostres idees, volem sumar i aglutinar persones per a la construcció de la unitat popular.

EL NOSTRE PROGRAMA, el nostre compromís

Les propostes i posicionaments que es recullen en  aquest programa son els que volem dur a l’Ajuntament. Independentment del resultats electorals i de com quedi configurat el nou Ajuntament, la CUP vol que el màxim de les seves propostes es puguin veure fetes realitat. Sense estratègies, sense intercanvis de favors, amb transparència.
En la mesura que traguem millors resultats, més força tindrem per defensar-les. Perquè si alguna cosa ens reconeixen tots els nostre companys de la resta de partits polítics és la nostra coherència i la nostra tenacitat per defensar el que creiem. Acceptant que no som majoria i que difícilment tindrem l’alcaldia, tenim ganes i il·lusió per ser al plenari i treballar per fer que el màxim de projectes i d’actuacions comptin amb les nostres aportacions, que parteixen de l’austeritat, de la defensa del nostre entorn, de l’aposta pels serveis públics. Per tot això, us demanem la vostra confiança.