LA CUP es presentarà a les eleccions del maig del 2011

La Candidatura d’Unitat Popular de Sallent ha decidit concórrer de nou a les properes eleccions municipals del maig del 2011. Després d’haver estat 4 anys formant part de l’equip de govern i d’haver estat, durant la present legislatura, a l’ oposició, la CUP es troba més preparada i il·lusionada que mai per afrontar el nou repte de representar els sallentins al consistori.

La CUP, que alhora fa una crida a totes aquelles persones interessades en col·laborar en l’elaboració del programa electoral, seguirà fent propostes des de l’esquerra transformadora, des de l’ independentisme desacomplexat i des del rigor i la seriositat en el treball quotidià.

Continuen sent necessàries noves formes de fer política  i,  sobretot, és imprescindible que forces polítiques municipalistes i coneixedores del poble i de la seva realitat facin propostes per tenir un Ajuntament que vetlli  per tal que la presa de decisions respongui a les necessitats locals i no a les imposicions de les executives dels partits. En aquesta mateixa línia, també cal  que estiguin disposades a treballar pel poble i així ho demostrin; cal gent implicada en el teixit social, en les lluites locals, en les entitats... no gent allunyada de les dinàmiques col·lectives que entra en política sense haver estat mai en cap experiència col·lectiva.

La CUP ha estat fonamental en múltiples camps, com ara l’ obertura a la participació ciutadana de l’Ajuntament, l’aposta per la cultura i la llengua catalanes, la inversió en educació i serveis socials i l’aposta per un urbanisme sostenible; que no aposti pel creixement desmesurat i que no permeti agressions al territori com les del runam salí.

A més, la CUP  redefinirà la seva candidatura amb un nou cap de llista, que no serà l’actual regidora, l’Anna Gabriel i Sabaté. Per la CUP és absolutament imprescindible que hi hagi renovació en els càrrecs, que no es visqui la condició d’electe municipal com un trampolí polític i que sobretot sigui el treball en equip i no el personalisme el que guiï la forma d’entendre la política. L’Anna Gabriel, que haurà estat  8 anys regidora al municipi seguirà treballant en el sí de la candidatura . En el decurs de les properes setmanes la CUP decidirà de forma definitiva el nou cap de llista de la formació.